9.4. 2011 Jarní Hloubětínské Dvojzkoušky - Sobota

09.04.2011 18:44

 Tak a máme to za sebou. NAše první oficiální závody. Ale pěkně popořadě :-)

Jako ne jedny z mála závodů, jsme na tyhle jely až odpoledne. První co jsem viděla, když jsem vystoupila z auta byl Buddy od Dáši takže jsem věděla, že aspoň nebudu sama. Samozdřejmě jsem se dopředu domluvila s Luckou od Kapitána, že tam budem jako parťáci :-) Když jsme se "ubytovaly" tak byl ještě hoďku klid a my jen čekaly, než se bude přeměřovat. To co jsem nechtěla se stalo, Stellušce naměřili 45 cm takže byla jasné L. To byl moment, kdy jsem věděla, že jedu domu, že nemá cenu, abych tam dále zůstala. Nakonec se sešly kolem mě všechny Pandičky, které tam byli a ty mě "dokopaly", abych to aspoň zkusila, když už jsem si to zaplatila. No a tak jsem si to zkusila a co se nestalo? Ono to šlo. První parkur, kterému rozhodoval chorvat Alen Marekovic byl trochu chaotický. Stelluška ze mě cítila nervozitu, protože to byla premiéra a ještě měla běhat na velikost na kterou nikdy neběhala. Za tento běh měla Stellinka 2 chyby, 1 odmítnutí a 10 TB za to, že neběhá jak borderka a nevešla se do 40 vteřin. Co mě ale překvapilo byla zeď. Najde o to, že jí Stellinka nikdy neviděla. On jí totiž věztšinou každý pejsek vidí poprvé až na závodech, ale věšinou stačí jen obvyklé hop, protože pejsek to neřeší. Jenže díky tomu, že Stelluška byla malá a zeď velká tak jí nepřeskakovala, ale skočila na ní a odrazila se. Nestíhala sem se ale koukat na psa a na rozhodčího zároveň, tak jsem nevěděla, jestli to byla chyba nebo ne. Nechala sem to plavat a běžela parkur tak, jak jsem byla zvyklá. Nakonec z toho vypadlo, že mi to jako chybu neuznal, protože Stelluška v podstatě neshodila nic, za co by chyba byla, uf uf! :-)

Při druhém běhu, kdy jsem měly jako rozhodčí Alici Glöcknerovou, Stelluška měla jen 1 chybu a to na zóně na kladině, což je úspěch, když měla větší šanci zvrtat skočky. Dokonce jsem jí uřvala i u tunelu, aby jsme se nediskly, ale jediné co vím je, že už jsem ke konci běžela jen tak. Na Stellince bylo vidět, že už je unavená a zmatená, ale i tak si vyběhala 1. zkoušku!! Je to neobyčejný úspěch, nad kterým chápu, že většina z Vás bude kroutit hlavou, protže vlastně o moc nejde. ALe pro mě jse o hodně! Obzvlášť, když to byly první ofika a ještě v L!

Fotky z běhů nemám, videa níže :-)

Zde první běh LA1, rozhodčí Alen Marekovic (Croatia), 2 chyby, 1 odmítnutí, 10,53 TB za čas- celkově 25,53 TB, 17.místo

 

 

 

Zde druhý běh, LA1, rozhodčí Alice Glöcknerová, 1 chyba, 5 TB, 15. místo, 1.zkuška LA1

—————

Zpět